: Ibland vet man inte :


2012-04-08 @ 21:23:03


Änglavakt.

Ibland vet man inte vad som ska hända här i livet. Man planerar sin dag och så BAM så händer nåt oväntat med familjen som gör att man inte kan slutföra det som planerats. Man får låta de sina sköta sig själva. Den som ordnat det bäst och mest, får ha gjort det till en person mindre.
Olyckan kan vara framme fortare än du anar. Tag därför dagen som den kommer, men var medveten. Hör, känn, lukta, upplev. Då skaffar du dig minnen. Nästa dag eller sekund så kan du tänka på vilken tur du hade som just den där gången luktade, sa en speciell sak och var närvarande.

Idag gick alla planer i stöpet men familjen är hel. Det är huvudsaken. Även om jag missade en fin middag med goa familjen, syskon o allt, go mat, mysiga samtal och annat. Hoppas vi kan göra om det.
Fick dock en underbar doggybag, så även jag och maken kunde njuta av samma mat som de andra =) Tack.

Tack ni, underbara familjer och vänner som hjälpe oss idag. Ni vet vilka ni är. Kram och Puss till er. Ni är guld värda. Njut av dagen ni oxå.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Johan

Jag e väldigt glad att jag har dig min älskling. O tack alla underbara vänner och familj.

2012-04-10 @ 20:48:39

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback