: Dagens kap :


2012-04-20 @ 16:00:07


Fick ett ryck idag och tänkte ÄNTLIGEN köpa såna Nail Art Stamping som KONAD har. Så jag ratta in på nelly.com, som säljer detta realativt billigt men kom på att jag skulle Youtuba lite o få tips =)

Så medan jag kikar runt lite så kommer jag in på en tutorial där en tjejj berättar att hon köpt 25 stycken såna här plattor med bilder för tryck på naglarna. Nyfiken som jag är, så måste jag ju kika in på den hemsida som hon rekommenderar.
Och tjena mittbena. Jag tänkte köpa -småsnål ekonomisk som jag är- två stycken på nelly.com för 59:-/st. Alltså 118 plus frakt.
Men, på bundlemonster.com så kan man köpa 25 stycken för 21.99 dollar. Och 4 dollar i frakt. Alltså 181 svenska kronor..... Min matte säger mig då att jag är skitdum om jag inte köper 25 stycken för 7,24:-/st.....! Right?!

Här nere ser vi de 25 som jag köpt. Och jag hoppas verkligen inte jag blir blåst, men det tror jag inte =). Och isåna fall bjur jag på 181 spänn kan jag säga =D.

Det som nu fattas är alltså nagellacker och själva stämpeln. Tror nämligen inte att man kan använda vilka nagellack som helst.... Men hursom, själva stämpeln att föra över bilderna med måste jag köpa för nåt annat fusksätt finns inte. Skrapan man "ska ha" kan lika gärna vara ett gammalt bankkort har jag lärt mig =).

Jag återkommer om jag åkt på pumpen eller om jag blev jättenöjd.



This monster bundle includes 25pc nail art image plates. Use this variety pack to have fun working on your nails or give them away as fabulous gifts to families and friends. All image patterns are authentically created and designed by Bundle Monster. This time, we included more full nail patterns and french nail designs. Package Content: 25 nail art image plates only. Scraper & stamper not included. Plate dimension is 5.5cm in diameter. How Nail Art Stamping Works? 1. Apply polish on image plate design. 2. Using the scraper, scrape off the excessive nail polish. 3. Stamp the image in rolling motion. 4. Stamp design on nail smoothly. Done !


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback