: Barnprat :


2012-04-28 @ 20:52:26


Vet inte om jag knappt törs skriva det här men.... ja det är ju så himla kul, men ändå..... Lixom lite pinsamt.... Suck. Okej.... Vet inte varifrån det kom men.... såhär:

Jag sitter i soffan häromkvällen och målar naglarna. Lillan kryper runt i soffan och leker och har sig. Hon ligger där ihoprullad som en katt och grejsar.
Så säger hon - Mamma, titta på mig! Här ligger jag helt ihopknullad.

Oj! Shit. Mamman målade nästan nagellack över hela bordet lixom.... Gud va jag skrattade!

Detta kommer jag inte glömma på länge.


Vad har dina barna sagt eller gjort för kul?


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Laila

gapskratt

Jag hoppas det gick bra med nagellacket just då?

Lillskiten (som egentligen är en stor skit på 10 år) har sagt massor av roligheter. Jag har faktiskt skrivit upp det mesta på lappar eller i bloggen.

Å tur är väl det...

2012-05-01 @ 22:12:29
URL: http://tillklippt.blogspot.com/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback