: Suck, vilken dag! :


2011-10-18 @ 20:00:15


Idag var ingen bra dag.. Jo, till att börja med. Sen så ringde mobilen "Fröken Karin" stod det i displayen.... Vad nu, tänkte jag....
Joråsåatt! Nathalie hade svimmat i skolan på gymnastiken och jag fick be en arbetskamrat att skjutsa mig dit. Hon har haft ont i bröstet i tre dagar, sjuksyster på skolan sa igår att vi skulle vänta till idag och se hur det kändes..... och poff! Så svimmade hon för hon hade så ont, så nu vet vi hur det gick....
Flickorna i klassen var helt chockade, de grät de med. Lite kaos hade det blivit bland dom efteråt sa fröken senare på kvällen.

Ambulansen kom, vi fick åka till sjukhuset. EKG, 2 ostmackor, lite youghurt, blodprover och dropp. Sen vidare till Örebro i ambulans för CT-scan av bröstet.... suck. Ambulansen verkade ha bråttom med oss, för han körde i 150 blås in i regnovädret.... Tror han hade blåljus på för annars får dom nog inte köra så fort...

Efter röntgen och ekg igen och lite provtagningar, så var vi klara. Antagligen så har hon en sträckning eller liknande i bröstet, inget visades på EKG:n eller på röntgen. Skönt på sitt sätt =). Så nu är det lite Ipren och vila från dans och gymnastik så ska det nog bli bra.


Och så tänkte jag zumba ikväll. NOT!


Det är min dag. Hur har din varit?


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Maria

Men lilla gumman då. Vilken otur hon har hela tiden :( Tur att det gick bra iaf..men fy vad läskigt innan ni fick veta vad det var frågan om...Kram!!!

2011-10-19 @ 19:27:18

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback