: Bröllop :


2011-10-30 @ 21:03:57


Hej på er,

Ni som har fejjsan vet redan... Ni andra får veta nu:
Igår hade jag 40-årsfest för min famij och några släktingar och några vänner. Vad de inte visste var att en buss skulle komma och köra dom alla. Till kyrkan.....

Där fanns vi - efter en megastressig förmiddag - och överraskade alla! =)

Nere får ni se lite bilder. Fler kommer säkert så småningom =) Och så kommer min lilla historia som jag skrivit under tiden vi hemlighållit alla bröllopsplaner. Min dagbok lixom. Den kommer jag publicera lite pö om pö, så kom ihåg att kika in här igen =)).


Dukningen av bordet tar sin början...

Kaffehörnan

Välkomsglasen som fylldes med cider och Chappel Hill Mousserande

Här kommer vi in i kyrkan... nervöst som tusan...

Här står vi i kyrkan och lyssnar på Nathalie som sjunger solo för oss =)

Vackra Nathalie <3

Brudbuketten.. Som jag gjort alldeles själv.

Underbara dotter....

Anna-Karin, den mest underbara tjejj jag vet! Min svägerska som jag säger =)

Måste lixom rätta till klänningen... =)

Underbara lilla dotter, Joline, vacker som en prinsessa idag och alla dagar <3

Här är vi!

Tack söta Kicki som fotade i kyrkan, samt före.
Tack även Åsa, som hjälpt oss hela dagen och lite kvällen innan och även med fotografering.
Tack tjejjer, det hade inte gått utan er kan vi bara säga =). Kram till er.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback