: Zumbat igen då :


2011-11-10 @ 21:28:49


Jaha. Då har jag Zumbat igen då! Med alla goa glada! Synd bara att inga grabbar är där o shakar loss lite rumpa som vi andra gör.. Men de är väl för fega. Men det är ju bara dans, egentligen. Gillar du som kille att dansa, så prova zumba. Det är så jävla kul!

Och idag beställde jag -trot eller ej- Zumbaskor! =)) Trodde inte jag skulle falla dit lixom och ha kläder och skor med Zumba på, men nu jäklar! Skorna var jättsköna, provade Jennys. Satt som en smäck, vägde ingenting och kostar nätta 700 rixisar. Puh! Tur jag sålt några skyltar och min sambo make jobbat ett skift som ordningsvakt hehe.....

Imorgon är jag ledig. Skönt. Då ska jag välan städa som vanligt då. Suck. Men så kommer söta Thereze och hämtar sin fina tavla. Kul! Hoppas hon och Anja kommer över lunchen så vi kan snacka lite skit och äta ihop, det vore kul. Men det tror jag inte faktiskt. Men kul vore det! =)

Imorron hade jag velat gifta mig by the way. Coolt -som halva världen tycker typ- att gifta sig 111111. =) Men nu lyckönskar jag alla andra par som gör det denna dag. Och de som får bäbisar... =)))

I övermorgon har jag varit gift i två veckor. Eller 14 dagar. Eller nästan 336 timmar. Eller 20160 minuter.
Det du!! =D

Kärlek till er alla.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback