: Tvättstugedag :


2011-11-26 @ 15:41:26


Idag har varit en tvättstugedag. Röjjt, tömt, vikt, tvättat osv osv. Nu finns "bara" det som jag tvättat idag kvar. Sååå himla skönt. Fick även in en massa sängkläder i skåpet, vikte om och lade rätt. Sånt behövs ibland, iallafall hemma här kan jag säga.... Och den som stökar till är ju förståss jag själv... =/. Så då får jag väl städa upp efter mig!

Igår skulle jag inte göra nåt särskilt. Mer än att typ dammsuga övervåningen. Slutade med att jag tömde hallen mer eller mindre och dammsög där. Så nu finns bara skänken och fåtöljen kvar. Bra när maken skall göra klart runt fönstren. Och sätta upp renoveringstapet. Och måla den. Och sen lägga nytt golv =)) Okejj. Jag hjälper väl till lite då... =)))

Idag byggde mannen en fin ställning till mina tavlor som jag ska ha i morgon på Hantverksförsäljningen, kolla in min andra blogg http://fotolia.blogg.se


Tjingeling! Här ska målas naglar, mysa med lillan i soffan, sakna storhjärtat och börjas laga mat så småningom. Har just tänt upp adventsljusstakar och stjärnor. Beställa snö, det tänkte jag göra i morgon ;=).

Kramen och ha en go lördagkväll.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback