: Sorg :


2011-11-02 @ 21:50:28


Idag har jag sorg.

Min lilla mormor gick bort idag. 80 år och 4 dagar gammal. I helgen hade hon 80-årskalas, och vi gifte oss på hennes dag. Hon var så glad att vi gifte oss på hennes 80-årsdag sa hon till min mamma och grät en smula ;). Fint tycker jag.
Och idag kom dagen då hon inte längre ska vara med oss. Jag blev uppsökt på zumban av en granne som Johan lyckats få tag i efter att Nathalie ringt honom och berättat. Tokigt nog berättade min mamma för henne i telefonen vad som hänt, upprörd som hon var efter ambulansfärd och allt med mormor.
Så jag fick rusa därifrån hem, trösta töserna och sen iväg för att säga adjö på sjukhuset.

Vackra mormor låg så fint där, sov nästan. Vi sa hej då och allt var fridfullt.


Sov gott söta...


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: joonipher

beklagar verkligen sorg men det låter så fantastiskt att hon hann med att fylla 80 och se er gifta er. kram <3



Fru A

2011-11-03 @ 13:10:09

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback