: Gott & Blandat :


2011-11-19 @ 22:55:12


Ledig fredag. Skönt. Plockade lite, tog en cykeltur till Jysk, Etab och Konsum med lillan bakpå. Vi hade det mysigt och trevligt, trots motvind och gråmulet väder.
På kvällen hade vi lite inflyttningsfest på kontoret i Degerfors, men jag orkade helt enkelt inte. Fast min söta kollega Malin ringde två gånger och ville jag skulle med =). Tack hjärtat. Men jag stannade hemma med maken och barnet. Det stora barnet, hon var ute på äventyr förståss, men kom hem halv ett... suck.

Idag har vi grattat goa MAMMA som fyller år och har namnsdag (som jag oxå har btw). Grattis underbara, söta, rara, älskade mamma! Nästa år blir det värre, då är det 60 ljus i tårtan =))). Är så glad att jag har en så ung mamma.

Sen var vi och handlade lite innan vi slog oss ned i soffan med tacos och ungdomar för att se på TV och äta gott. Glad att dom var med oss ett par timmar, innan tonårsrummet drog i dom =).

Imorron är det söndag. Dax för dans för mig och lillan. Vi ska nog försöka oss på att röjja lite i källaren. Det lixom byggs på där. Av nån konstig anlending.....

Kram på er så länge!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback