: Från tanke till bröllop :


2011-11-05 @ 21:06:12


2011-09-22

Jaha. Så var det dags.

Att ändra mig angående min frisyr…

Hade det på känn, att jag skulle ändra mig när tiaran kom. För den KOM idag!!! =)))) Jätte-jättefin är den!! Jag började pyssla här framåt kvällen, surfa på nätet om frisyrer och videos. Suck. Det finns så mycket fint, men så lite pengar att lägga på frissan, då därför gör jag det själv. Men Nathalie min söta flicka, ska hjälpa mamma =) Hon var med lite nu på kvällen här och pysslade. Så nu får vi se, måste träna några gånger med hårspray och sånt.

2011-09-23

Idag är den klar: Gästboken!!!

Råkade in på Spongs igår och fyndade (35 rixdaler) en fin vinröd (ofcourse) bok. Inte en gästbok i den bemärkelsen, men jag har ju pimpat den förståss, så nu är den fin. Hoppas Johan gillar den!!! =))) Men det gör han nog. Nathalie tycker den var jättefin!

Har även testat frissan igen i kväll. Med lite mousse idag =). Och så har jag sminkat mig igen, för att se om jag har ändrat mig hahaha. Och det hade jag. DET trodde du inte va, va va!!?? =))). Har det på mig ett tag nu för att se om det ramlar av eller ej. Det kan vara fint en timma, sen ligger det under ögonen och DET är inte skitkul precis…. Hoppas detta smink fungerar…..

Har även köpt in klubborna som vi ska ha i godisskålen idag då jag var på Lidl. De är små och söta de där klubborna så de räcker till många, hela 14,90/påse =D.

2011-09-26

Nu har vi träffat Johan. Prästen. I kyrkan. Piuh! Mycket att tänka på. Typ =)
Fast nu är det ju så att prästen styr lixom det hela och vi goes with the flow…. Känns sisådär, hahaha. Kommer säkert att tuppa av där i kyrkan. Oh shit så nervös jag var förut i eftermiddags!!! Sånt där kommer och går för mig.

Nu är ialla fall Programmet klart, så nu ska jag skriva färdigt det och köpa fina papper och skriva ut dom . Men måste få tag i mer sånt papper.. Panduro har vet jag. Får se om jag beställer eller ej.

Vi måste säga efter prästen, DET tycker jag är jobbigt. Min röst kommer inte höras eller så kommer jag att svajja på den så shit. Nej, skäms på mig nu! Det kommer gå B.R.A. Sådeså!!!!
Har tränat på håret igen och igen. Kan inte bestämma mig…. Har suttit på nätet och sökt på olika frissor, hittat tips och så, så nu är jag mer confused than ever =). Får väl se var denna historia slutar… Nu lutar det åt att jag gör en eller två fiskbensflätor i bak, skruvar upp dom så de blir ihoptryckta, fäster upp dom med hårspännen och voila! Färdigt! Och nu har jag testat att frisyra och sminka mig. Igen. Fan, jag kommer vara proffs om några veckor. Eller så blir det en total katastrof för jag är så jäkla nervös. Får nog dricka champange innan bröllopet tror jag hahahaha. Då sluddrar jag väl: Jag, Ritha Anna Elisabeth, tager mig Joahanna…. Hahaha.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback