: Söndagsvana? :


2011-03-06 @ 18:59:17


Händer -oftast- på söndagar i min familj:

* Dottern sovit borta och kommer hem framåt 8-tiden

* Fint väder = Promenad

* 16,00, min tid = Zumba!!

* Lära oss att komma ihåg att sambon numera skall ha matlåda på måndagsmorron

* 20,00 = Solsidan!!!!



Vad har du för söndagsvanor?


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: T

Mina söndagsvanor beror på om jag har grabben eller inte .Men de söndagar jag har honom så är det städ o tvättdag sen kl 17 när han åkt till sin mamma så tappar jag upp ett bad och lägger mej och njuter av tystnaden .sen kl 20,35 så laddar jag ner nästa veckas avsnitt av solsidan o slöar till det .Så avslutas söndagen med nattning på telefon med mitt hjärta =)

2011-03-06 @ 21:33:30
URL: http://denlillesnickarpojken.blogspot.com
Postat av: Rijo

Underbar söndag för dig! Man ska unna sig tid för sig själv, så man inte tappar bort sig =). Jag har blivit så stor nu, så jag har lärt mig att vara närvarande, här o nu. Väldigt viktigt för mig.

2011-03-06 @ 22:22:13
URL: http://rijo.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback