: Örebro :


2011-03-28 @ 22:07:53


Då har man gjort Örebro ikväll =). Rusat runt lite i affärerna... Skulle vilja ha ett linne/t-shirt att träna i...
Därför kom jag hem med ett par träningsbyxor... Hoppsan!
Sen hittade jag en enkel tröja, kortärmad förståss, nåt annat duger inte för mig! Jag är en hot mama so to speak, hahaha! Så långärmat är för fryskottar i min värld, hihi.
Imorron blir det Filipstad med jobbet. Ska kolla över arkiv och sånt. Och om nån ytterligare vecka ska jag till Stora Hufvudstaden och bo fint och bli klok, aktualitetsdagar för administratörer som det heter så fint. Det finaste är nog hotellfrukosten.... =)))


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback