: Gott & Blandat & Shoppat :


2011-07-16 @ 22:26:28


Idag har vi shoppat... Lite mer, hahaha...Men idag blev det blandat mellan nya och gamla saker Först på loppis där jag fyndade ett 'silverfat' för en tjuga. Sen till den biligaste leksaksaffären ever i Tofta! Där köptevi en matstol till dockor, en Hello Kitty tom, för 99 rixdaler. Fynd? Ja, det tror jag :). 520 små klistermärken köpte vi med till lillhjärtat,59 spänn bara :), gissa om hon blev glad! Sen köpte jag oss en ny lampskärm för 39:-. Spm från Ikea likom,haha. Köpte även blondering till tonåringen: 20:-.... Imorn åker vi nog till min kusin,idag kom vi mittimaten-vilket jag förstod vi skulle göra- samt att de hade xrämmande. Snart är vi hemma igen,till hallon,tomater och dill :))). Och en långhårig gräsmatta haha. Men öjm är lika fantastisk i år med!!!! Kram på er.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback