: Gelén & Jag :


2011-07-27 @ 10:48:03


Inatt var jag inte trött. Knäpp som man är, så åker saftmajan fram och så ska här göras gele.... =/ Undrar om den blev god och geleig??? Har inte kollat än, men jag hoppas. Nu håller jag på att göra fina etiketter att hänga runt burkarna. Ska nog ge bort i present senare idag. Schhhh! Säg inget! =)

Idag skulle vi varit till Kolmården men det kom så hastigt på då dagen plötsligt ändrades för den familjen vi skulle åka med, så vi blev hemma. Okej, det kostar faktiskt 1500 sek nästan att gå in där för min familj, och då tänkte vi att vi sparar dom till Liseberg lite senare i sommar istället. Vi har ju faktiskt köpt en del färg, möbler och sånt till Nathalies nya sovrum och rum just nu så.....


Vad har du gjort hittills i sommar?


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback