: Hemma :


2011-01-31 @ 21:52:48


Sådär. Nu är operationen över! Frisk och kry är jag nu hemma sen ungefär halv 7. Kom inte in på operationen klockan 13 som var min tid, utan först 14,15 fick jag några tabletter, vänta litet till för att sen förberedas i operationssalen av en massa "syrror", som presenterade sig till höger och vänster =). Tur ni vet vad ni heter, skojjade jag, för det kommer inte jag komma ihåg....
Somnade in efter lite sömnmedel i handen - gjorde skiiiitont!!! Nålen låg lite emot och sen så är det olika PH i kroppen och i medlet så då kommer som inte överrens och då får patrienten ont. Så är det sörredudu! =)

Vaknade 15,45 för att må kanoners, dricka vatten, 2 koppar kaffe, världens 2 godaste mackor med nån skinka på och sen trummelitrumtrum.... NÄR får jag ÅKA HEM?????!
Fick ligga där ända till nästan 18,15 innan jag fick klartecken efter kisseriet på toan och inget illamående mm mm.

Så, nu ligger jag här i soffan med Simon och Thomas på TV och har kryp i kroppen... Betyder väl att jag är trött, så snart ska jag hoppa i bingen och hoppas på en god natt sömn.


Natti.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback