: Lediga fredagen :


2011-02-11 @ 16:32:21


Idag är den här då. Den första lediga fredagen då jag blitt tvungen att gå ned i tid.
Kändes som sagt sisådär. Nu är den snart över, och tiden har gått ganska långsamt i dag, det var ju skönt på sitt sätt =).
Hade lovat lillhjärtat att baka muffins, så det gjorde vi framåt lunch. De blev lite hårda tyckte jag men goa ändå. (man kan ju fulvärma i micorn = som nya!!).

Sen gjorde jag några scones, men dom blev helt knasiga i degen... Okej, buttade in dom i ugnen och de smakade ganska bra sen...
Och så gjorde jag nåt jag inte gjort på länge: Bakade bullar!!!!!! De blev himla färska o goa kan jag säga. Men sen är det ju som jag sagt förut: Frys. Var är mitt extra frysskåp???? Kan inte storhandla och kan inte baka o frysa, för den lilla fjant till frys vi har räcker inte kan jag säga. Så. Det blir väl till att skicka med gubben en påse/natt hela helgen när han jobbar =). Då kanske de tar slut, haha.

Nä. Nu ska jag fortsätta här. Lillan vill ha clementin och jag funderar på om jag ska eller inte skall gå till arbetskamraten som fyllt 40 och bjuder oss på lite käk ikväll... Krockar bara med allt då sambon jobbar natt, ska sova, barnen ska ha mat, tonåringen tar nog med sig en extra tonåring hit för att äta sova inatt och jag ska på fest ev och då måste sambon gå upp tidigare för tonåringen med tonåring behöver mat osv.... Bara strul.
All kul som händer mig, händer när sambon jobbar natt. VARFÖR???


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback