: Fredag :


2011-02-04 @ 08:45:53


Sådär, då är det fredag igen då gott folk!
Shit va den här veckan har gått fort!!! Tyckte nyss jag låg under skalpellen men det är redan 4 dagar sen =). Tur det kanske, så jag inte haft skitont och tiden krupit fram....

Nåväl. Idag skall vi (*host*. Sambon) nog ta en tur till tippen, jag ska kanske sy upp nån gardin om lusten faller på, äta gott ikväll -tacos kan jag tänka mig- och sen ska jag gå på stan en stund.
Vi ska på 25- & 52-årskalas imorgon, så nån present är väl på sin plats att man har i handen när man plingar på dörren =). Till unga damen har jag redan slagit in en present, men nån mer ska köpas. Och till unge herrn så är vi inte riktigt på det klara än om vad det kan bli =). Det löser sig alltid! En vinare brukar gå hem....

Ojj. Nu hör jag lillhjärtat rumla runt i sin säng, så hon kommer nog ned snart. Älskar mornar -lediga såna- med henne. Kram och mys länge, länge... =) Storasyster bjuder bara på korta mysstunder hon tyvärr =(.

Ha en god fredag på er!!

KRAM


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: kusin Marie

Åhh en present till mig. hihi Nyfiken jag blir nu ;o)

Ska bli jättekul att ses imorgon !

KRAM

2011-02-04 @ 14:56:16
URL: http://marieochmikael.blogg.se/
Postat av: Rijo

Hehe... Du får allt vara nyfniknen en stund till.... =) En sisådär 6 timmar typ. Kramkram!

2011-02-05 @ 08:44:56

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback