: Fika sig lite :


2011-02-12 @ 22:02:59


Vid nio-tiden i morse så blev jag sugen på att fika lite. Så jag smsar söta lillasyster och undrar om schemat kan knöla in en kaffe med storasyster med liten dotter?!?!?!

Ett tag senare får jag svar att det går visst för sig, och ännu ett tag senare så är vi på väg jag och lillan mot en stunds fikande med nybakade bullar och ungar till höger och vänster.
Hon hann t.o.m smsa och be mig sluta gubbköra för att det tog för lång tid... Men fan jag glömde ju mobilen, fick gå in. Sen så började jag köra och kom på att jag inte hade linser på mig. In igen. =/

När jag hade åkt i 3 minuter slår mig tanken: FÅR JAG ENS KÖRA BIL JUST NU?????????????????????????? Kommer farbror polisen så blåser jag väl dagen-efter-poccent..... Jag kände mig juh faktiskt berusad igår så..... skulle nog inte kört just då. Kanske... Eventuellt.


Men det gick bra. Kom dit o hem oskadd =)))

Tack söta, för fikastund, barndreggel, kattklappning och busande barn!!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback