: Mats Ronander Blues :


2011-08-14 @ 22:38:31



Ikväll var det äntligen dax!
Mats Ronander och hans bluesband skulle spela i ruinen.

Jag är ingen fan av blues, men detta ville jag se, uppleva och så förståss stötta Karlsdals Byalag, som ordnade det hela! Tror hela byn var involverad på olika sätt =)

Den ungefär timmes långa konserten var jättefin. Bra musik trots mina tankar gällande blues. Och det roligaste i det hela var att byalaget hade nog räknat med ungefär 400 besökare, för så många entrebiljetter hade dom. När det sen fyllde på, fyllde på och fyllde på, så fick dom lixom använda andra halvan på biljetterna.... =) Så det slutade runt ungefär 800 personer. Gud så kul. Och det bästa: Det hade gått in ännu fler!!

Så, 2012 när kanske Nationalteatern eller så kommer hit, då ska vi slå rekord!!


Nikke Ström där till höger i bild, han är sommarboende i Karlsdal, hans mamma har hus där. Lite kul o ha en kändis i byn =)). Och så är vi släkt oxå... Men det bryr jag mig inte så mycket om, jag känner honom inte alls, har aldrig träffat honom förräns där idag. Kommer nog inte lära känna honom heller =)


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Linda

Jaaaa klart Ni ska!!! Ni är sååå välkommna!! <3



Va kul att det kom så mycket folk! =)

2011-08-15 @ 21:07:35
URL: http://livetienlitenstad.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback