: Fotolia & Rijo :


2011-08-06 @ 20:36:30


Det är lite svårt att hålla igång två bloggar. Och sköta om familjen. Och jobba. Och träna. Och hålla på med min hobby.

Men jag försöker. Men det kan vara lite långt mellan inläggen. Men ni får väl göra som jag: Hoppa mellan bloggarna =) =). Just nu är jag inne i en kreativ härva, så just nu läggs mest krut på min Fotolia.
Gå gärna dit o kika på vad jag håller på med. Du får givetvis beställa om du hittar nåt du gillar.

Fy. Nu är det bara idag och imorron kvar, sen kommer det 48 veckors jobb innan nästa års semester =). Suck. Men har det gått de andra åren så går det nu oxå, eller hur?!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Linda

Hej vännen! Jisses va fina grejer du skapar!! Jag vill gärna köpa lyktor.. Jag tänker bjuda in mig på fika till dig nån dag! När passar det? Pratar mer om det då ;)

Kram kram

2011-08-08 @ 22:13:19
URL: http://livetienlitenstad.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback