: Vi roar oss mer :


2011-04-21 @ 22:40:05



Idag har vi roat oss ännu mer! Bäst o passa på när andan faller på. Och ledigheten. Tillsammans =)))

Imorse kom vi på att min dator skulle ominstalleras. Det tar inte 5 minuter som du kanske vet =(. Så jag kan säga som så att vi började vid 9-tiden, och den var klar vid 22 ikväll.... Men så gjorde vi även detta:

Vi har skurat av altanen/farstukvisten. Köpte sån däringa roterande sak till högtryckstvätten. Gick som en dans, och jädrar i min låda, va skitigt golvet o trappan var!! Sambon passade på att olja in den en gång oxå. Imorron kör han nästa inoljning =). SÅ, beställ nu värme o sol hos mig, okej???!!!

Sen fortsatte vi till baksidan. Där plockade jag ut allt i växthuset. Torkade av allt, möblerade om, kastade, rensade och ställde i ordning. *duktig flicka*
Under tiden tömde vi dammen på vatten och så tvättade sambon bilen. När växthuset var in order och bilen ren, så grillde vi ihop med svärmor som kom förbi för att prova Pippitröjjan till lillhjärtat. När vi ätit så skurade sambon ur dammen. Pygmeer som jag når lixom inte ned till botten... =/.

Efter detta så var det bara SLÖA i soffan som gällde. Imorron blir det nog Ikea för lite inköp av rullgardiner, värmeljus och säkert nåt mer viktigt =)). Sen ska nog Bauhaus få ett besök. Behöver lite mer till dammen, kika på vad en lekstuga kan gå loss på och så var det en grej till... som jag har förträngt. Kommer nog på det i morron, haha.

Nu är det natta för min del.... Hur har du haft det idag?


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback