: Tävlar :


2011-04-05 @ 22:29:03



Om ni inte upptäckt By Hovland - fd Solx- så är det dax nu kan jag säga!!!! GÅ genast in på deras hemsida och kika, de har de mest f a n t a s t i s k a smycken du kan tänka dig. Jag har beställt halsband med flickornas namn på, till sambon förra året när han fyllde 40. Han blev glatt överraskad kan jag säga =).

De har allt: man, kvinna, barn. Ringar, halsband, armband, örhängen. Och det bästa är att de kommer hela tiden med nyheter!!! De gör det du ber dom om i ord/namnväg.


Så. Rappa på nu!!! Schas in på deras www.byhovland.com. De har just nu flyttat sin hemsida från byhovland till sin gamla solx, men det spelar inte dig någon roll, men jag informerar bara, OM du blir förvirrad när du ser www-adressen =))


Just nu har dom en tävling på facebook. Den vill jag gäääärna vinna! En av deras absolut vackraste smycke: Gränslös kärlek heter den....



Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback