: Nygammal :


2011-04-07 @ 21:35:24


Har hittat en nygammal bekant. Eller hur ska jag säga??? Hmmm... Kommer inte ihåg direkt hur och var vi lärt känna varann... Sambon känner henne sen ungdomsdagarna, jag känner hennes man, han o jag är arbetskamrater. Men hursom. På Zumbapassen står vi gärna brevid varann, fnittrar och gör bort oss i hop. Hon är arbetslös och jag ledig på fredagar. NÅN jäkla fredag måste vi ju kunna fika????!???!

Helen heter hon. Jag gillar henne. Vi måste nog fika o snickelisnacka lite. SNART! Eller hur Helen???!??! =)). Det är kul när man lixom hittar någon igen eller hur ska jag säga. Äh, du förstår hur jag menar i alla fall!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback