: Idag :


2011-04-10 @ 09:33:14



Idag blire:


Utedag i trädgården - Check

Zumba - Check

Montering av studsmatta - Check

Ev fika lite med Marie & Micke & lilla Madeleine - Vi hann inte ses idag... =(

4-hjulingstur för sambon - Check



Vad ska du göra?


Uppdatering: Gissa om jag har ont i händerna och i fötterna efter att ha varit ute mellan 10,30 till 15,30 idag..... En massa frisk luft så nu hoppas jag att jag kan sova bättre inatt än natten till idag....

Eller så får jag resfeber.... =/ Ska ju till Stockholm på tisdag på Administrationsdagar. Sova sig lite på hotell och sånt.. =))


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Teoagnes

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2011-10-19 @ 12:36:20
URL: http://teoagnes.blog-howto.com

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback