: Dåligt :


2010-09-09 @ 21:10:33


Har mått jättekonsitigt i flera dagar. Ja, när jag tänker efter så är det nog nästan två veckor.

Blev förkyld för några dagar sen, men före det har jag mått illa och haft ont i magen typ. Jag undrar om det är mitt bråck i magen som spökar? Jag hade jätteont när jag väntade Joline, var på ultraljud och då sa de jag hade bråck.... Så förmodligen är det det som spökar igen. Det lixom värker i naveltrakten där bråcket är...

Så, duttig flicka som jag är, så ringde jag vårdcentralen och skulle få en tid till undersökning. Hon -Karolin, på Karolina Vårdcentral,hahaha- undrade om det var akut och HUR ont jag egentligen hade. Men så illa är det inte.
Så idag fick fröken Rijo bege sig hemover, bädda ner sig i sängen och bara va.... Givetvis så kommer det sms -Viktiga grejjer: Ellos har rea- och så ringer brorsan.... =) Never alone lixom..... Men det gör inget, lilla brorsan snackar jag gärna med!

Hursom, nu framåt kvällen är det liiite bättre. Får faktiskt se om jag går iväg imorron o jobbar. Har inte lust att må apa nu när vi strax åker till Bulgarien....

Må gott ni där ute i världen!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Marie

Krya på dig !!

2010-09-09 @ 22:27:12
URL: http://marieochmikael.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback