: Sminket from outlandet :


2010-10-15 @ 20:42:52


Idag har sminket from outlandet arrivat till mig. Behövde inte ens pick it upp på Posten. Najjsigt värre!! =)

Har provat nagellacket = lite wet lixom. Rinning out över naglarna, men fin färg

Lite makeup har jag testat = ögonshaddowen var fin. Jädra mycket färgpigment. I almost died lixom.

En eyeliner I gave to dottern. For hon like it! Själv tog jag den browniga, hon fick den svartiga =D Även om det bara är 10 weeks kvar to julen... Den kanske hinner mögla, who knows, haha.

Så, so far är jag asnöjd att få 10 produkter för 200 spänn. Over to me from the utland.


I´ll be back med mer info. Inga pictures tror jag..... =))


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandrah

Svar: Ja snö, vi var utanför ishallen ;)

2010-10-15 @ 21:27:34
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback