: Roa sig själv... :


2010-10-30 @ 22:21:32


Idag är det min födelsedag.

Så därför sitter jag själv hemma från klockan 19,30 typ....  (med det minsta lillhjärtat sovandes i sin säng förståss).


Lite småtrist, men jag överlever. Har ju Fejjan, bloggen, Baileysen och TV:n att roa mig med. Passar även på att testa smink på mej själv när man ändå är själv och kan se lite knasig ut =))).

En tävling hittade jag oxå så den har jag oxå fixat. Sen har jag mailat med bekanta vi träffade i Bulgarien. Tappade bort dom ett tag, men Fritidsresor hjälpte mig att kontakta dom, så dom kunde kontakta mig. Tack snälla ni!
Och det andra paret, Marie och Rolf från Sundsvall, har gått och blivit på tjoookken *ler* så om vi åker till Bulgarien nästa sommar, så kommer vi inte träffa dom där... =(. 

Sådär. Undra om jag ska gå in och fortsätta se klart alla program jag spelat in och inte hunnit se???


Nåväl. Dagen idag har varit fin. Fick lite presenter och tack Mamma och Richard: Vann heeeela 75 spänn på ena lotten =))))).
Och trist som tusan, men pappa och hans fru kom inte... Hon låg och kräktes inatt, och såna som gör så, dom är INTE välkomna till oss förräns efter fleeera dagar..... =) Vill inte kräkas, fifan det är det jobbigaste jag vet.


Må gott hörrni. Ni tittar väl in en annan dag?!?!?  


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sara

Grattis i efterskott Ritha :)

2010-10-31 @ 15:13:44
URL: http://www.februaritjej.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback