: Orka :


2010-10-21 @ 17:13:50


Tyvärr.


Orkar lixom inte blogga varje dag nu... NÄE, har inte med åldern o göra. Är bara trött lixom. Sover illa och päck va trist.

Men.

Ikväll ska jag nog på Partylite-ljusparty. Kan va skönt o komma iväg.
Har fått löneförhöjning. Hurra...... =/
Skänken från Jysk-helvetet har kommit. Värsta jäkla skitskänken! Tur att den bara ska stå o se snygg ut..
Idag har sambon älsklingen honeyn darlingen målat 2 dörrar vita. Sååå fint!
Undrar om jag eller han ska laga mat idag?? Kanske måste vi ta en pizzakväll?? Eller, jag menar sallad förståss! ;=)
Idag snöade det. Jag har ju sagt att det INTE FÅR snöa innan min födelsedag!!!!
Imorron ska vi till Örebro o shoppa!! Hurra, äntligen kan jag fylla på med värmeljus =)
Snart fyller mamma år. Vill gärna ge henne en speciell present. Men den är såååå dyr.. *hoppas på mirakel*
Nathalie min älskade tonåring, skall få sina naglar gjorda på salong. Svider i plånboken. Hoppas hon ger tillbaka lite bara....

ÄNTLIGEN kan jag säga GRATTIS till min söta vän Madelene, som nu äntligen gått ut med att hon väntar en liten bäbis!! Jag är så glad!! Storebror Carl är glad som en lärka!!! Och jag med. Snart ska vi till Ullared, jag längtar så tills hon kommer hit o följer med oss!

Nå, det var en snabb uppdatering. Dugerla en stund? Kram på er!



Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback