: Färg-grannt :


2010-10-27 @ 20:19:21



Färgar håret på tonåringen här hemma. Rött. Finns det några andra färger ??? Näe. Trodde väl det....

Igår körde vi bort möbler. De fick flytta till nytt hem. Gratis. Istället för att kastas. Me like. Det är det som heter lämna vidare va? Jag tror på det. Att lämna vidare till någon som behöver. I gengäld kommer något annat till dig själv, som du behöver. Tänk om alla tänkte så. Gud så gott det skulle göra här på jorden på sina ställen tror jag =).

Imorgon är det torsdag. Någon dag nämare Partylite-partyt jag ska ha och ännu en dag närmare vår Ullaredsresa =) =) =)
Snälla tiden, skynda dig lite till. Jag  vill shoppa!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback