: Dålig dag :


2010-11-03 @ 21:48:30


Idag har jag en dålig dag. Men det går nog över så småningom.


På måndag har jag ljusparty. Har bjudit in massvis, men endast 6 har tackat ja och jag hoppas de dyker upp. Trist när man bjuder 40 och bara 5-6 stycken har lust att smita hemifrån, få lite fika, träffa andra och bara mysa en stund =(. Men jag blir glad förståss ändå för de som kommer!!!!


Update:
Jessica: You are welcome anytime. Och så handlar du nåt, okey!!! (känn dig hypnotiserad NU!)

Madde: Självklart får du bästa platsen!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jessica

Oops, jag skulle ju ha svarat. Jag ska verkligen inte ha något, men jag kanske kan dyka upp iallafall och fika. Men jag SKA verkligen inte ha något, har inte eldat upp **n som jag köpte förra och förrförra året.



Måndag note to self, kom ihåg att skriva in det i almanackan Men jag blir ju sen förståss.... bättre hälft slutar inte före 18.15...

2010-11-04 @ 08:53:04
Postat av: Anonym

Hej du!



Måndag är tydligen en yoga/meditationsdag för mina kollegor men jag kommer!!!!!!!!!! Har faktiskt en beställning med mig :-)

Ses kl 18 på måndag!

PS. Kom ihåg att du lovat mig bästaste platsen i soffan ;-)

Madde

2010-11-04 @ 11:40:26
URL: http://[email protected]

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback