:..Ullared & Jag..:


2010-05-24 @ 22:04:20


Nu är vi hemma igen. Efter en underbar tur till Ullared! Lååånga timmar i bilen förståss men med en underbar 2½-åring som skötte sig kanonbra. Tonåringen med, men hon har växt till sig hon =).
Framme i vår B&B-stuga, 6 km utanför Ullared vid 20-tiden, så installerade vi oss snabbt. Damp ned i soffan och stirrade på TV till 22.
Knarriga sängar, varmt som attan och INGEN SÖMN!!! Amenfan! Jag och sova borta.
Det. Går. Inte.

Pigga (eh?) hoppade vi upp halv 7 för att packa, städa, dusha, käka och ge oss av till Ullared för en heeel dags total shopping non-stop!! =)
Vid halv 3 så kom vi ur Gekås med en överfull vagn. *harkel* Johan sa det var den mest fulla av alla i heeela affären, men det tror jag INTE på! *bah*

Storhjärtat och jag provade kläder som gaaalningar. Vi hade nära nog 20 plagg per person som vi gick genom, sen gick jag in igen för att prova Bikini och BH:s. "Max 7 plagg" stog det utanför provhytten.. Que?? 7 plagg? Inte ens en bäbis kan bara prova 7 plagg lixom! Efter lite frågande så fick vi lov att glida in med runt 20 plagg var jag och dotter, för klockan var typ halv 10 och det var lite folk i varuhuset. *PUH!* Lucky us! ;)
Vi tog 2 fikapuser och så åt vi mat när vi kom ut. Efter lite mer affärer så gick vi in i gen för att handla lite läsk mm o ha i bilen (som ingen åt av sen...).

Detta var vad vi kom hem med:
schampoo *6
balsam *4
hårspray *2
lösnaglar *2
rollon *5
duschkräm *3
mascara
ring *3
puder
hårspännen *5 förpackningar
bomullspads *2
tandborstar *4
ljuslyktor *2
chokladkakor *2
plopp
mer att dricka *2
tuggummi
taklampa till vårt sovrum
gröna servetter *2
tång till mat
blockljus *3
vattenfärg
klistermärken *3
nalle puh-bok
barbie med kök
fyrkantiga fotoramar *4
små filtdukar, svarta och gröna *4
hörlurar till mp3
filmer *3
lego
tavla till sovrummet
små turkosa handdukar *2
Jag:
scarves *2
vita byxor *2
skjorta
tröjor *5
kofta
mysigare byxor *2
BH *5
bikiniöverdel
trosor *8
strumpor *3
Joline:
strumpbyxor *3
strumpor *7
kjol mimmi
tröja mimmi
badbyxor
pyjamas *2
jeans *2
Nathalie:
byxor *4
linnen *4
trosor *?
strumpor *?
Bh *?
tuffa t-shirts *3
skor
Michel Jackson-tavlor *3
handväska
Johan:
skor
t-shirts *3
strumpor
kallingar

Sen har jag sääääkert glömt nåt! Det gick loss på några tusenlappar kan jag säga... =)))


I´m a happy girl!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Anna

Denne Johan fick inte så mycket som ni:)Kram

2010-05-28 @ 23:27:50

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback