:..Tävling..:


2010-05-25 @ 21:44:49


Som jag skrev en dag, så vann jag en liten tävling på Facebook. Idag kunde jag ÄNTLIGEN boka mig ett datum för att bli fotad... Har varit sjuk sen jag vann, och sitta sjuklig på en fotografering är väl inte tipptopp precis =).

Samme fotograf som jag vann tävlingen hos, hade en annan kul grej för ett tag sen. Då fick man skicka in ett valfritt foto till honom som de skall ha i fikarummet. I retur får man ett foto taget av honom tillbaks. Nice deal om jag får säga´t själv! =)
Idag visade Tord upp ett foto från sin fotovägg i fikarummet, och se där! Där är min bild. Himla kul tycker jag!!
Nu väntar jag bara på att se vilket foto jag får i retur....


Ha en trevlig kväll, snart är det nattinatti!



Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

vad kul att du går o vinner hela tiden...kram

2010-05-26 @ 09:52:22

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback