:..Shopping..:


2010-03-20 @ 18:42:32


Idag tog vi en snabbtur till grannkommunen Örebro. Svärmor skulle ha skjuts till bussen för en resa till Estland, och då passade vi andra på att shoppa loss litegranna.
Nathalie skulle ha tag i jeans, men dessvärre hittade hon inga trasiga som var fina... Jag har förståss svårt för det där, men hon ska promt ha trasiga jeans.... Så vi får leta nästa gång. Istället ville hon ha träningsbyxor, dvs mjukisar som jag säger, såna där som alltid funnits med mudd nere ni vet =). Så då fick det bli såna istället så blev hon nöjd. Sen hittade vi en BADHAIRDAY-mössa på Blu di Blu för hela 69 kronor. En sån här:
 
Fast utan tofs tror jag hennes var...

I denna butik har jag aldrig satt min fot, men jag hittade faktiskt en jättefin skjortblus jag. Så den slog jag till på, endast 160 rixdaler =D.

Sen hamnade jag förståss på en av mina favoritaffärer: LAGERHAUS! Här hittade jag:

Krok från Pluto:
Att ha som kul grej, pyssel och sånt alltså.
Och så hittade jag hjärtan som Älgen här, men dom finner jag ingen bild på hos Plutoprodukter.
Till Jolines nya rum sen.

Och turkosa värmeljus.
Sambon erbjöd sig tom att vi skulle åka en sväng till nästa helg =D. Så vi hann med ordentligt.... Idag skulle vi ju hem ganska fort för han skulle jobba...


Snart är det helg igen!! *blink blink*


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback