:..Miljoner????..:


2010-03-29 @ 22:44:59


Näe. Har kollat flera gånger.

1. Jag bor inte i Helsingborstrakten
2. Jag har visst inte lämnat in nån lottorad


Alltså har jag inte vunnit dom där 215 miljonerna.... =(


Men OM, OM det hade varit jag så hade jag:

Köpt eller byggt ett nytt hus. Lyxigt så inihelvete...
Ett nytt hus btw?? Flera förståss. Inte i Sverige...
Skänkt bort mitt nuvvarande hus till nån som behöver det
Lagt undan några mille till varje barn
Gett några familjemedlemmar nån mille var
Rest, överallt, hela tiden
Tagit tjänstledigt. På obestämd framtid...
Skänkt lite till välgörenhet, hur lite eller mycket vet jag inte
Hyrt några artister till min kommande födelsedag.... Preciiis dom jag vill ha, kosta vad det kosta vill

Ungefär så skulle jag försöka spendera mina 215 miljoner. Skulle nog ta ett tag men....


Du då?


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

Oj, ja det är mycket pengar, hade också byggt hus, köpt sommar hus på Gotland, och vinter hus utomlands. Gett till nära och kära...levt livet utan att oroa mig för allt. Ställt till med en jättefest :-)...hihi

2010-04-01 @ 13:03:31

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback