:..Luktsinne..:


2010-03-28 @ 15:02:33


Vi har en dam här i huset som har väldens bästa luktsinne! Hon känner varenda doft och påpekar det oxå =) Så man kan inte äta nåt i smyg eller så, det känner hon direkt.

För en stund sen så gick jag ut i köket och åt en clementin. Utan att säga nåt.

Joline: Mamma, va gör du där i köket?
Jag: Jag bara plockar undan
Joline: Jag kommer och tittar vad du gör
Jag: Ja, gör det du
Hon kommer in till mig i köket och säger då:
Plockar du undan?
Jag: Jaa, det gör jag.
Sen går vi ut från köket och då säger hon.
Det luktar konstigt här
Jag: Gör det?
Joline: Ja, det kommer från dig!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Fanny

Ville bara önska dig en bra vecka!

2010-03-29 @ 18:07:15
URL: http://thewholeweek.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback