:..Min Vinnarbild!..:


2010-06-07 @ 13:22:44


Jag vann ju en fotografering hos Fotografen Saxin om du minns. Här är bilden han publicerade på Facebook:




Jag är jättenöjd! Tycker den blev fin. Och idén till "hjärtat" var min =). Extra kul att han valde den.
Undrar om jag får se bilderna eller om jag får nåt eget ex... ? Har lixom glömt o fråga... =D. För jag tyckte det var jättekul att få bara med och testa ideer.
Tack ialla fall Tord!! Jag ställer gärna upp igen om du behöver testa olika saker för fotografering.

Bild lånad från Fotografen Saxin på facebook



Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

Ja den är jätte fin. KUL

2010-06-09 @ 11:15:50

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback