:..Imorgon = Sommarfest..:


2010-06-22 @ 20:45:30


Imorgon är det dax för den årliga Sommarfesten med jobbet. Alla nyanställda får fixa den. Alltså så har jag fått nöjet att göra det två år i rad =))).
Tyvärr så har vi anställt några nya, så det är nog deras tur nästa år att arrangera 2011 års Sommarfest.... Trist för jag älskar mitt jobbdär jag får koordinera ihop saker...

Nåja. Om tjejjerna har för mycket att stå i så blir det väl jag igen. =))).

Nu tror jag att jag har packat allt som ska med.... x-trakläder till mig, filtar, bunkar... Nåja, kan inte skriva allt här, nåt ska ju vara överraskning till imorgon... haha..


Ha en bra dag! Imorron görs inga inlägg här, men kanske på facebook.... =D


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback