:..Idag..:


2010-06-19 @ 11:00:54


Idag är det en minnensvärd dag. Sverige får delta i ett bröllop av sällan skådad art. Vår söta kronprinsessa gifter sig med en man av folket. Jag personligen tycker det är underbart med kungahus och historien om Viktoria.

Sen att det kostar oss skattebetalare en del extra skiter jag faktiskt i =). Just för att vi har ett kungahus så ska vi snåla??? Eller? De har en annan ådra än oss andra, så är det, inget du och jag kan göra åt det. Hade du varit kung/drottning/prinsessa, så hade du nog inte kunnat säga: Äh, vi gifter oss borgerligt, vi smiter undan folket i vårt land.... Du kanske vill, men det finns saker som är qtym i den där världen som du och jag inte känner till och aldrig kommer få uppleva.

Unna dom sin dag, oavsett vad det kostar. Du kommer inte få höjd skatt ändå tror jag. Äh, jag skiter i det med faktiskt, om jag skulle få nåt öre mer i skatt, vi får ju det varje år ändå vad det verkar =).


Grattis Viktoria och Daniel på Er stora dag!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback