:..Födelsedag..:


2010-06-07 @ 20:09:58


Imorgon fyller min älskade sambo år. Jämna fina... 20+20 =). Vi skall som sagt inte ha nån fest (han vill inte) utan tar ett fint kalas med släkten och lite käk.

Idag har jag hämtat presenten som han får av oss, sina flickor. Ska visa er senare vad det blev =D. Han säger att han inte läser min blogg här, men skulle jag till att fulskriva här, så nog tusan skulle han läsa ikväll.... =). Så ni får hålla er tills tåls lite till....


Kram och gonatt, snart är det natta och ladda för en ny arbetsdag i morgon. Lillhjärtat har feber idag... =/. Så hon får åka till farmor imorgon.
Storhjärtat har främmande ikväll, pojkvännen är här.

Tjing på er!



Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback