:..Besök..:


2010-06-15 @ 21:49:55


Idag har jag varit på besök hos underbara tandläkaren Pyam. Han är helt fantastisk!!! Jag lagade en visdomstand. I övermorron ska jag till tandhygenisten.

Det är alla "problem" jag har efter att inte varit hos tandläkaren på ungefär 20 år.... =)))

Liiite stolt är jag allt. Att jag tydligen skött mig och har bra saliv som inte förstör mina tänder... =D


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Marina

Har du inte varit där på 20 år måste du ju vara jäääättegammal ;-). Jag har inte varit hos tandläkare på snart 8 år, så jag är lite smått nervös över att det ska vara massor med hål.

2010-06-16 @ 00:33:39
URL: http://tinnisyr.blogspot.com

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback