:..Safta & Gelea..:


2010-07-29 @ 22:47:49


Idag har jag äntligen kommit till skott och gjort rödavinbärsgelé, hallonsylt och hallongelé. =))
Hallonhäcken har dock ungefär 4 stycken såna däringa pepparkakslådor kvar att fylla.... =//. Idag hann jag bara plocka litegranna innan regnet satte in. Typiskt vill jag lova!
Skulle vilja ut i skogen och plocka blåbär, undrar just när det ska hinnas med..... Imorron är det presentinköp, typ 3 stycken för att gås på kalas klockan 15.

Sen ska storhjärtat på PIP. Och givetjävlavis, så har hon ingen aning idag, nu, ungefär 15 timmar innan det börjar, om vem/vilka hon ska gå med. Fast vi har tjatat och trugat i en vecka om att hon ska ta reda på och bestämma det. För att jag och och Johan vill veta, få telefonnummer, kolla av med de andras föräldrar osv osv... Men icke. Hoppas bara det löser sig så hon blir nöjd med sin PIP-kväll och Takida på scenen klockan 21. =))

Nattinatti med er!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback