:..Så skön dag..:


2010-07-17 @ 23:03:39


Idag har jag och lillhjärtat bara varit. Vi har gungat, lekt lite i poolen, solat, ätit hallon, blåst såpbubblor, sovit middag, ätit god lunch, tittat på TV och cyklat till affären där det köptes glass. Glassen smälte givetvis på hemvägen, och väl hemma, så tappades glassen i backen... Men det gör inget. Fort in bara och skölj av den så det kan slurpas vidare =)
Det är såna här dagar som livet är fantastiskt! Inga tvång, inga måsten, bara slappa, kramas och gosas =))) Me like alot kan jag säga!! Så här skulle jag kunna hadet i några år framöver..... =)
Senare framåt eftermiddagen så åkte vi till min bror och hans familj. Sambon har hjälpt honom att bygga, så ikväll fick vi mat, grillat givetvis =D. Lite skitsnack och kika på bygget och sen hem igen.

På schemat då stog det HUSKOLL. Dvs vi är husvaktare, åt två hus. Så lite spring är det.... =)

Imorgon är en ny dag. Kanske med regn. Kanske med sol. Hursom så åker vi nog till Örebro för att hämta hem en dammform så den där dammen blir gjord nån gång... Har ju planerat den typ... sen 2005....

Nu, nattinatti.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback