:..Barnprat..:


2010-01-23 @ 21:48:07


Joline pratar. Och pratar. Och pratar. Och så pratar hon lite till... =D.
Och så gosar hon. Hon gosar och kramas och myser som värsta jag vet inte vad. Hoppas det håller i sig. =)


Idag tyckte hon vi skulle hämta månen....

Tidigare idag sa hon att hon, jag, pappa och Nathalie ääässskar månen =).

Stöter hon emot nåt eller någon, så säger hon: oh, förlåt mig!

Vill hon ha nåt väldigt gärna så lägger hon till: tälla, tälla.... (väluppfostrad!!)

När hon ska till dagmamman så vill hon: träffa barna. (lite dialekt tror jag, annars heter det ju barnen).

Hon räknar: ett, två, te, fyra, fem.... (duktigt!) Ibland längre, men då kommer dom inte i rätt ordning =D

Hon håller upp två fingar och säger att hon är tå.

Hon kan inte hålla upp fingrarna, men säger att mamma är tettiåtta och pappa tettiniii =). Storasyster hon är tetton!

När hon inte gillar nåt, eller är rädd för nåt så sätter hon upp handen med handflatan från sig, viftar med den framför sig och säger: tycker inte om.... (så jäkla sött!)

Kommer nog på nåt mer, men det får ni veta en annan dag!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

lilla gosungen...hon är ju så söt. Nathalie var ju lika go i den åldern hon med...

2010-01-27 @ 12:39:55
Postat av: Sandrah

Jasså ska hon också hämta månen? Läste du om att jag skrev att Devin sa det häromdagen? :)

2010-01-28 @ 19:52:32
URL: http://sandrah.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback