:..Nervös..:


2010-02-04 @ 19:25:05


Usch.

Snart är det Stafettvasan i Mora. Vi skall åka den, vi på jobbet.

Ja, inte jag, jag är juh den som ser till att boka stuga, se till att den är betald, kolla upp relger runt vasan, anmäla oss, se till att det blir betalt, kollar upp va det kostar att hyra skidor, hur skall vi göra växlingarna i stafetten, kollar så vi har tillräckligt med bilar och takboxar, efterlyser mobilnummer till familjen utifall -gud förbjude- nåt händer, kollar så att alla vet hur man klär sig när man sportar ute på vintern, var man får nyponsoppa och var vi som inte åker skall befinna oss, när vi ska vara ur stugan, stämmer av var vi skall hämta nummerlappar och nycklar, berättar vad vi måste ha i bilarna och peppar alla att TRÄNA inför Stafetten.

Puh.

Tro inte för en sekund, att jag tänker S T A K A nåt i den där vasan inte... Näpp. Jag har redan jobbat klart!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

oj, ja du verkar vara nervös..inlägget kommer 5 gånger. :-)

Det kommer gå bra ska du se, bara att ha en checklista. Kram

2010-02-05 @ 09:30:39
Postat av: jenny

oj du har lagt in 5 likadana inlägg....

Kanske inte din mening, men ville att du skulle veta det hihi



Kramaom

2010-02-05 @ 10:35:35
URL: http://jemj.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback