:..Jävla snö..:


2010-02-28 @ 09:30:03


Nu är det nog kanske nog med snön....

Imorse 06.15 vaknar jag av en massa stök på altanen på framsidan, och med en jädra huvudvärk. Så jag knatar ned för att kolla vad Johan håller på med.
Han skottar fram golvet på altanen då det är en massa snö där, sen har han upptäckt att isen och snön har tryckt hängrännorna snea. Typiskt! Så han fick bända och bryta lite så det blev någorlunda bra så länge.
Just som han hämtat stegen för att gå upp och kolla närmare, så kommer jordans flak med snö och is nedrasandes. Preciiiis där stegen skulle stå, så både Johan och jag hoppade inunder taket för att undkomma =/. Tur vi inte hade hunnit ställa stegen och börjat klättra.....
Sen var det bara att skotta undan den snön, som vägde ton! Nåja, jag gjorde inget alls. Jag stog med min snuva och min huvudvärk och kollade på. I mina foppatofflor, mysbrallor, linne och en jacka =D. Det är rättvis fördelning det, haha.

Så nu tycker jag faktiskt att snön kan ta och lämna oss för i år. Det börjar bli lite jobbigt nu måste nog tom jag erkänna.....

Just nu försöker jag tända en brasa med, men det verkar dömt att misslyckat. Det med.

Ha en vintrig dag då alla!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback