:..Indoorwalking..:


2010-02-05 @ 22:15:10


Idag har jag och några arbetskamrater tränat nåt som är nytt i stan: Indoorwalking.

Är ungefär precis som det låter: Man står på en maskin och GÅR. Och har "pinnar" att hålla sig i. Man går och går till musik, man håller i handtaget i mitten, böjer knäna och går. Helt jävla slut i benen var jag. Och då höll vi bara på i 20 minuter..... Ett vanligt pass är 45... =/

Träningslagret har startat med detta idag, och vi var med i den första gruppen klockan 13 som fick testa detta på gymet. Coolt... och svettigt... Tänkte på en scen ur "Bridget Jones Dagbok" när jag skulle gå av maskinen.. Tänk om benen inte bär och jag stuper i backen????! HAHA! Hade sett för kul ut....

Så. Just därför kommer vi träna det igen. Varvat med lite Easyline =) =)



Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback