:..Höjning..:


2010-02-23 @ 13:53:06


Idag är febern högre. 39.7 på lillan... suck. Igår sov hon inte ens middag och igår kväll fick jag söva om henne 3 gånger. Men natten var okej, förutom några hostningar.

Imorse vaknade hon upp 7 =/. Mamma var tröööött...zzzzz... Så halv 8 ungefär då var vi nere och tog frulle. Ja, jag jag asså. Hon åt en tugga på mackan, sen var det not. Efter nån timma åt hon lite vindruvor. Och nyss lite slickande på en piggelin och lite festis (som hon skvätte ut över ena tygdynan i köket först...)
Dock så somnade hon på soffan förut, det är väldigt ovanligt faktiskt. Så nog är hon sjuk alltid. Efter 5 minuter vaknade hon, men jag lade henne på min mage och då somnade hon om. Vi låg där och mös ett bra tag innan jag lade ned henne så hon fick sova själv. En liten kropp som har 39.7 är väldans varm vill jag lova =).

Ikväll får jag främmande! Så jäkla kul!! Hon vågar komma trots att Jolinen är sjuk. =D=D


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

Men lillan då, håller tumamrna att hon frisknar till fort. Jobbigt med så hög feber. Kram på er

2010-02-23 @ 15:18:02

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback