:..Designer..:


2010-02-24 @ 20:10:29


Helt plötsligt är jag designer! Skitkul. En vän i bloggvärlden frågade om jag kunde hjälpa henne med hennes blogg och headern, och jag sa ja. Huamejj! Tänk om jag tagit mig vatten över huvudet??? Nåja, jag har kopierat hennes stilmall U T U F A L L hon skulle ångra sig =D.

Utan att veta, så gjorde jag om den i rosa och behöll lite rött som hon redan hade. Sen lade jag in lite lila.
SEN mailade jag och frågade vad hon gillade för färger. - Rosa & Lila, får jag till svar.... Uh. Det var skumt..
Iof är jag inte förvånad för ibland vet jag sånt där utan att förstå varför... =)

Nåja. Vill ni följa med på resan så kolla in hos Jenny på http://jemj.blogg.se/.


Du gumman, nu säger du till om nåt inte blir som du vill ha det. OKEYYYY!!! =D


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jenny

HAHA ja klart jag säger till om jag inte blir nöjd... Har redan klagat ;) hihi

Kramar från familjen Osberg - L



Hoppas tösabiten inte får feber igen...

2010-02-24 @ 22:11:20
URL: http://jemj.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback