: Fantastiskt!!! :


2010-12-29 @ 20:43:35


Idag hände nåt fantastiskt!!!

 En vän, min allra bästa vän från skolan när jag gick i 5:an, dök upp idag från ingenstans på ett fik i stan där jag var o fikade med andra väninnor idag. (det var iof OXÅ fantastiskt!).

Men min Micaela, har jag inte sett på sååå många år. Hon hann berätta att hon har en "liten" på fem år. Så det måste vara minst 5-6 år sen vi sågs och hördes. *skakar på huvudet*. Var tar tiden vägen??? Hon visste jag hade en liten tjejj, för det utklippet från tidningen hade hon på sin arbetsplats *ler*.

Hur som, jag började nästan gråta, så rörd blev jag när jag såg henne! Jag flög upp och fick värsta choken!
Undrar hur hon kände??? Det var hon som upptäckte mig där på fiket och det är jag så glad för! Jag har redan skickat ett mail till henne och jag hoppas vi kan hålla kontakten nu och bättra oss!
Det visade sig tom att hon jobbar på ett ställe, där många före detta arbetskamrater till mig jobbar, så de vet att jag känner henne. Och dom har jag inte heller sett på år o dar, så vi har inte heller kommit till att tala om detta.

Nåväl. Idag är jag väldigt glad i själen! Dels för att jag fikat med goa, goa vänner och att ödet satte ihop mig och min goa vän Micaela. Sen fick jag ligga i soffan med lillhjärtat och mysa innan hon skulle sova. Storhjärtat har fått sin julklapp idag: Dansskor. Så nu har vi glatt henne oxå idag, det gör oxå gott i mammahjärtat och själen.

Vad har gjort dig glad i själen idag?


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback