: Bilderna från 80-års-resan :


2010-12-07 @ 21:03:26


Nu har jag äntligen liiite tid över till att lägga upp lite bilder i bloggen från vår resa i söndags, när svärmor fyllde 80 unga år. =)
Cirka 300 kort har vi tagit gissar jag, på två dagar.... Så, några kort ska jag nog hitta som duger..

Vi börjar med den Riktiga dagen. Grattis!

Här är Karin, till vänster som tar emot besök.

Fin dukning innan vi mumsade ....

Smörgåstårta! Ja, inte alla förståss....

Max för mammas hjärta! =)

God tårta till efterrätt.

Och nu till den finfina bussturen!!!

Pimpad till svärmors ära!

Öh, harkel... Bussens finaste pinglor... eller hur var det nu Snygg-AK??? =)

Överraskad klev de äldsta i sällskapet ombord. De trodde de skulle åka bil... Pyttsan vad de bedrog sig!!

SKÅL o grattis! (notera champangen...)

Syskonkärlek i bussen.....

Öh... Partybussen har anlänt till slutdestinationen!!!

Mot destinationen: mord, mat och dryck.

Gissa om alla hade brått hit!!! Efter det här -se nästa bild-, så kanske man blir liiiite nödig!

PLUS en termos med starkvinsglögg... =)))

Middagen och mordgåtan kan börja!

Förrätten.

Efterrätten...

Nu har vi kommit ut från föreställningen. Jag vet vem mördaren är, hahaha!

Tjae. Låter konstigt kanske, men alla i bussen var hungeriga på hemvägen.... Och då måste man juh stanna o käka lite... Det här är pensionärernas bord =)

Sådär! Nu har ni fått se lite av vår helg. =))

Ha det gott! Kommer nog att visa fler bilder inom kort kan jag tro.... Svårt o välja ut lixom =D


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: kusin Marie

Åhh, jag vill se ALLA bilder !!

Kanske kan komma runt jul och kika lite ?

Bilen går ner till Ullared på måndag 13/12, bara att du säger till om vi ska handla med någonting =o)

Kram

2010-12-08 @ 09:40:45
URL: http://marieochmikael.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback